Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

H φίλη μου

Πολλες φορες αναρωτιεμαι τι ειναι πιο πιθανό στη ζωη . Να κερδιζεις το τζοκερ ή να κανεις μια επιτυχημενη φιλια;
Και στις δυο περιπτωσεις η τυχη παιζει σημαντικο ρολο!
Aπο τοτε που εμαθα επισημα οτι ειμαι οροθετικος η ζωη μου έχει αλλαξει ριζικα.
Ξαφνικα πεθανα και ξανα αναστηθηκα!
Κολλησα στο Λονδινο, το πως δεν εχει καμια απολυτως σημασια. Γυρισα στην Ελλάδα χίλια κομμάτια, σπασμένος και μόνος!
Αποφάσισα να το εξομολογηθώ στους " φίλους " μου, ή καλύτερα αυτούς που θεωρούσα εγώ φίλους.
Με κάνανε όλοι πέρα, ένοιωσα ένα μίασμα, κλείστηκα στον εαύτό μου, με αποτέλεσμα να χάσω έναν ολόκληρο χρόνο από τη ζωή μου!
Ξαφνικά είδα μέσα σε ένα κλάμπ μία πολύ καλή μου φίλη, είχαμε χαθεί για αρκετό χρονικό διάστημα, οι πραγματικές φιλίες όμως είναι ανεξήτηλες από το πέρασμα του χρόνου!
Είπαμε πολλά, κι όμως είναι ακριβώς η ίδια όπως και πρίν λίγα χρόνια. Σαν να μην είχε περάσει ούτε μία μερα.
Αποφάσισα να της πώ όλη την αλήθεια για μένα. Τι μου είχε συμβεί και γιατί επέστρεψα στην Ελλάδα.
Περίμενα πως θα με πέταγε και εκείνη σαν να μαι σκουπίδι και προς έκλπηξη μου, με αγκάλιασε, μου φέρθηκε ανθρώπινα, με κατανόηση και ειλικρινή ανοδιοτελή αγάπη. Είμαστε πολύ δυναμικοί χαρακτήρες και οι δύο, νευρικοί και ευέξαπτοι αλλά δε παύουμε να αγαπάμε ο ένας τον άλλο!
Πολλές φορές συζητάμε και μου ανοίγει τη ψυχή της για το αλλο της μισό. Είμαι πραγματικά υπερήφανος για κεινη όσο και αν τη κατσαδιάζω, γιάτι ξέρει να αγαπάει τους φίλους της και το μισό της!
Μάκαρι να μπορούσαμε να αγαπήσουμε όλοι έτσι. Έχει αφιερώσει όλη της τη ζωή σε ένα και μόνο άτομο.
Όσο και αν κοντραριζόμαστε για διάφορες ανοησίες και εκνευριζόμαστε ο ένας με τον άλλον, μέσα μου τη θαυμάζω όλο και περισσότερο μέρα με τη μέρα!
Ξέρει να αγαπάει με τη ψυχή της. Ίσως αυτό στην εποχή μας, ακούγεται πολύ παραμυθένιο αλλά υπάρχει κανείς που να μην πιστεύει στα παραμύθια;
Πλέον δε τη θεωρώ φίλη μου αλλά κάτι πολύ παρα πάνω!
Εύχομαι όλοι οι άνθρωποι να έχουν ή να αποκτήσουν μια φίλη όπως εγω!
.... Μην αλλάξεις ποτέ και για κανέναν με ακούς;


Δεν υπάρχουν σχόλια: