Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Πάμε

Πάμε αγάπη μου.
"Για που;"
Μη ρωτάς απλά πιάσε το χέρι μου και ακολούθησε με.
Θα φύγουμε. Μακρυά, θα πάμε κάπου που δεν υπάρχει μίσος, κακία, φόβος.
"Υπάρχει τέτοιο μέρος;"
Ναι μωρό μου, υπάρχει... Είναι ένας κόσμος φτιαγμένος για μας. Εκεί θα σε έχω για πάντα, γιατί εκεί δε θα μου πάθεις κανένα κακό. Θα' μαστε μαζί μακρυά από όλη τη κακία που διακατέχει αυτό το κόσμο.
Θα σε έχω στην αγκαλιά μου για πάντα και θα βυθιζομαι μέσα στον ουρανό των ματιών σου. 

Αυτός ο κόσμος μωρό μου είναι πολύ απρόσωπος και κακός για μας μωρό μου. Θέλω να πιάσεις το χέρι μου σφικτά και να μην το αφήσεις ποτέ. 

" Μα το ποτέ και το πάντα είναι μεγάλες λέξεις." 
Για αυτούς που δεν έχουν μάθεί να αγαπάνε μωρό μου.
Κάθε φορά που σε κοιτάω χαμογελάω και νοιώθω πλήρης, κάθε φορά που σε αγκαλιάζω, συμπληρώνομαι. Δε θέλω να σε χάσω και πάνω από όλα να μου πληγωθείς. Όχι, τώρα που ήρθες και ομόρφηνες τη ζωή μου.

Λένε πως δεν υπάρχουν άγγελοι. Εσύ όμως είσαι η εξαίρεση. Είσαι ο άγγελος που ήρθε ξαφνικά στη ζωή μου και της έδωσες νόημα και ουσία. Κάθε φορά που είμαι πιεσμένος, στεναχωρημένος ή νευριασμένος σε κοιτάω μέσα στα καταγάλανα ματάκια σου και εξαφανίζονται όλα δια μαγείας.

Ακόμη και αν ο καιρός είναι συννεφιασμένος ή έχουμε χειμώνα και όλη η πλάση είναι νερκή, εσύ μου φέρνεις την άνοιξη μέσα μου. Ότι κακό και να μου συμβει αύριο, ακόμη και να πεθάνω, δε με νοιάζει γιατί νοιώθω ολόκληρος άνθρωπος, γεμάτος. Δε πίστευα στον έρωτα και την αγάπη, τα θεωρούσα πολύ ξεπερασμένα και κλισέ για μενα. Δε περίμενα ότι θα μου συνεβαινε εμένα αυτό, το να κοιτάω κάποιον στα μάτια και να του λέω ότι τον αγαπώ. 

Πάμε άγγελε μου, το που δεν το ξέρω, ξέρω όμως πως θα μαστε ευτυχισμένοι ο ένας δίπλα στον άλλον. 


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ προσωπικό για να το σχολιάσω, αλλά θεωρώ τόσο σπουδαίο να παίρνεις δύναμη από κάποιον άλλο άνθρωπο, για να συνεχίζεις. Σπουδαίο, όμορφο και σπάνιο. Κι αν δεν είναι αυτό ως κατάσταση, αφορμή για χαμόγελο, τότε δεν ξέρω τι είναι...

Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

Eισαι τοσο τυχερος που βρηκες τον πραγματικο ερωτα και τον εχεις!Εγω τον βρηκα αλλα δεν τον ειχα και ουτε θα τον εχω! Ειναι τοσο σπανιο και τοσο υπεροχο που πραγματικα σε ζηλευω!Θα εδινα τα παντα για να τον εχω και εγω, γιατι θα σταματαγα να αισθανομαι τοσο αδεια τοσο κενη και ανουσια! Σου ευχομαι να την κρατησεις!