Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Πρωτοχρνονιά

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος για όλους μας.
Το 2008 ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά για όλους μας σχεδόν.
Χτές κατάλαβα πως κάθε πρωτοχρονιά σηματοδοτέι μλια νέα αρχή. Ότι μας πόνεσε, μας έκανε να κλάψουμε, να νευριάσουμε, θάνατοι, αρρώστιες, αποτυχίες κτλ τα βάζουμε όλα στην άκρη και αρχίζουμε από την αρχή.
Το βιβλίο του 2008 για εμένα έκλεισε και αρχίζω από σήμερα να γράφω το νέο μου βιβλίο που θα το κάνω πιο χαρούμενο και πιο αισιόδοξο απο το προηγούμενο.
Αποφάσισα πως η ζωή είναι δική μου και τη κάνω εγώ ότι θέλω. Αν αφεθώ πάνω της θα με παρασύρει σε μία δύνη, αποφασίζω λοιπόν πως θα την κάνω εγώ ότι θέλω!
Το ίδιο πρέπει να κάνουμε όλοι, όλοι περνάμε δύσκολες φάσεις, το πιο σημαντικό όμως είναι να τις βάζουμε στην άκρη και να χαμογελάμε.
Λεφτά εντάξει θα βγάλουμε, και τι να τα κάνουμε τα πολλά άλλωστε; σχέσεις επίσης θα κάνουμε, δάνεια όλοι θα πάρουμε στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε... αρκεί να έχουμε την υγεία μας και το πιο ακατόρθωτο μπορεί να γίνει πράξη, με ένα χαμόγελο απλά, με μία θετική σκέψη και μία ζεστή καρδιά!
Ζούσα μέσα στη θλίψη και δεν κέρδισα πότε κάτι από αυτό, μόνο να χάσω δύο χρόνια από τη ζωή μου...
Πλέον θα ζώ και θα ζώ για εμένα πάνω από όλα!
Έκανα μία υπέροχη πρωτοχρονιά σπίτι μου με συναδέλφους από τη δουλειά, μαγείρεψα, ψώνισα, ήπιαμε, γελάσαμε και πραγματικά μέσα στη πολύ υγρασία που έχει το σπίτι μου ένοιωσα μία υπέροχη ζεστασιά!
Εύχομαι όλοψυχα σε όλους να γεμίσετε από αισιοδοξία και χαρά, ύγεία και ευτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: