Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Μοναξιά

Λένε πως όταν μία πόρτα κλέινει κάπου αλλού ανοίγει μία άλλη...
Τι γίνεται όμως στο παιχνίδι του έρωτα; Όταν θες να αγαπήσεις και να αγαπηθείς πραγματικά;
Tελικά μόνο η Χιονάτη και η Σταχτοπούτα είχαν τη τύχη να αγαπήσουν και να αγαπηθούν;
Kοιμάμαι στο διπλό μου κρεβάτι μόνος. Μετανοιώνω που αγόρασα διπλό... μου θυμίσει τη μοναξιά μου.
Κάθε βράδυ πέρνω το μαξιλάρι μου αγκαλιά περιμένωντας πως θα αντικατασταθελι από κάποιον που θα με αγαπάει αληθινά.
Περιμένω όλα αυτά τα χρόνια για μία και μοναδική αγάπη που απλά θα δώσει νόημα στη ζωή μου, κάτι που θα με συναρπάσει και θα κάνει τη καρδιά μου να χτυπάει δυνατά. Νοιώθω μόνος, πολύ μόνος, αναζητώ μία αγκαλιά η οποία φοβάμαι πως δε θα υπάρξει ποτέ.
Το πάντα και το ποτέ όμως είναι πολύ μεγάλες κουβέντες. Κάθομαι με τις ώρες στη δουλειά γιατί δεν έχω κάποια άλλη ασχολία στη ζώη μου. Έχω μόνο έμενα να νοιάζεται για' μένα.
Όσοι με ερωτεύτηκαν δεν τους ερωτεύτηκα εγώ και οσους ερωτέυτηκα δε με ερωτεύτηκαν εκείνοι. Γιατί να είναι τόσο δύσκολο να αγαπήσεις και να αγαπηθείς;
Tη δουλειά έχεις τη δυνατότητα να τη κάνεις ακόμη καλύτερη, το σπίτι σου επίσης, την εμφάνιση σου παρομοίως... τα συναισθηματικά σου όμως;
Πάντα έψαχνα να βρώ τον έναν της ζωής μου με λάθος τρόπους, τώρα πια δε ψάχνω καν απλά περιμένω τη ζωή να τον φέρει στο δρόμο μου.
Το μόνο μου όπλο είναι ο λόγος και πιο συγκεκριμένα ο γραπτός. Πονάω που δε μπορώ να βρώ την αγάπη.
Κλείνομαι μέσα στο σπίτι και απλά σκέφτομαι τη ζωή μου... Δε δέχομαι αυτή τη κατάσταση απλά προσπαθώ να συμβιώσω με τη μοναξιά μου.
 Μία μοναξιά που δεν είναισ το χέρι μου να διώξω.
Φωνάζω να με σώσει κάποιος, να μου δώσει νόημα και ουσία αλλά όπως φαίνεται στη ζωή όλα είναι μία συνουσία.
Μία ώρα σεξ και μέτα καταλήγεις στο τεράστιο βιβλίο των one night stands του καθενός.
Πόσο έχω λαχταρήσει μία αγκαλιά, ένα χάδι, ένα γλυκό φιλί, να κάνω έρωτα με κάποιον που θα τον κοιτάω στα μάτια, που θα καταλαβαίνει τα θέλω μου και εγώ τα δικά του.
Αναρωτιέμαι απλά αν η πορεία ζωής ενός gay είναι η μοναξιά!
Δε τη θέλω τότε αυτή τη ζωή. Θέλω αγάπη και μόνο.
Δε ζητάω ούτε αμύθυτα πλούτη, ούτε πάλατια, το μόνο που ζητάω είναι να αγαπήσω και να αγαπηθώ...
Θα το βρώ άραγε ποτέ;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: