Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Μα, φυσικά δεν σας αφορά!

Με βάση το σχόλιο που έγινε στην ανάρτηση " Αγάπη & hiv " : "Αν δεν σου χτυπήσει την πόρτα πολύ δύσκολα θα ασχοληθείς.Καλώς ή κακώς.", έχω να κάνω μία παρατήρηση!

Φυσικά και δεν αφορά κανέναν ο ιός hiv, φυσικά και πρέπει να σας είναι αδιάφορο! Άλλωστε τι σας νοιάζει, σας αφορά; όχι, βέβαια, δεν σας αφορά! Δεν υπάρχει στη ζωή σας, παρα μόνο στη ζωή αυτών που έχουν μολυνθεί!

Τι σημασία έχει αν 15.000 άνθρωποι μολύνονται καθημερινά από τον ιό; εσάς και πάλι δεν σας αφορά! Τι σημασία έχει που παιδιά στην Αφρική δεν έχουν γνωρίσει τους γονείς του επειδή πέθαναν απο AIDS; Εσάς και πάλι δεν σας αφορά. Τι σημασία έχει που παιδιά επίσης στην Αφρική δεν φτάνουν μέχρι την ηλικία των 6 ετών επειδή πεθαίνουν από ΑIDS;Εσάς και πάλι δεν σας αφορά. Τι σημασία έχει αν τα κρούσματα των φορέων αυξάνονται ραγδαία σε όλες τις αναπτυσσόμενες χώρες;Εσάς και πάλι δεν σας αφορά. Τι σημασία έχει αν ο σύντροφός σας είναι φορέας και δεν το γνωρίζει; Εσάς και πάλι δεν σας αφορά. Τι σημασία έχει που σε πέντε χρόνια θα έχουν μολυνθεί άλλα 6.0000.0000 άνθρωποι σε όλο το κόσμο; Εσάς σίγουρα δεν σας αφορά. Τι σημασία έχει να χρησιμοποιείτε προφυλακτικό; Αφού δεν σας αφορά!

Σίγουρα δεν σας αφορά, σίγουρα το προσπερνάτε σαν να μην υπάρχει και όμως υπάρχει. Δε ξέρω αν είμαι ο πιο κατάλληλος άνθρωπος για να μιλήσω για αυτό, αλλά σίγουρα μπορώ να πώ μία πικρή αλήθεια!

Και εμένα δεν με αφορούσε πριν κολλήσω, και εγώ το αγνοούσα πριν βγεί το αποτέλεσμα θετικό, και εγώ έλεγα πως :" Αφού δεν έχει συμβεί σε εμένα δεν με αφορά ". Κι όμως με αφορούσε και δε το ξερα, ή μάλλον το ξερα και το προσπερνούσα. Προσπερνούσα κάτι που σήμερα με έχει σημαδέψει για πάντα, κάτι που μπορεί να μην σκοτώνει πια αλλά σε οδηγεί σε μία στάσιμη κατάσταση!

Τι σας νοιάζει όμως; Εσάς δεν σας αφορά, όπως δεν αφορούσε και εμένα πριν λίγα χρόνια. Ξέρεις όμως ποιόν πραγματικά εμπιστεύεσαι όταν κάνεις σέξ χωρίς προφύλαξη; έχεις ιατρικό ιστορικό του συντρόφου για να ξέρεις αν πραγματικά έχει κάτι; Πέφτεις ολόκληρος στη φωτιά από τη σιγουριά σου;

Μα ξέχασα εσάς δεν σας αφορά. Για αυτό το λόγο τα κρούσματα στην Ελλάδα αυξάνονται τραγικά ραγδαία, για αυτό οι Μονάδες Ειδικών Λοιμόξεων γεμίζουν καθημερινά από νέα κρούσματα hiv φορέων! Επειδή απλά δεν σας αφορά!

Πόσοι από σας κάνετε test κάθε εξάμηνο; Πόσοι απο σας έχετε επισκευφτεί κάποιον ειδικό γιατρό για να πάρετε πληροφορίες; Πόσοι έχει ψάξει μέσα στο internet θέματα που σχετίζονται με τον hiv;

Δεν θα πώ κανείς για να μην φανω υπερβολικός, αλλά ελάχιστοι! Γιατί ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ!


14 σχόλια:

ZwZw είπε...

Όσο παράξενο κι αν ακουστεί πιστεύω πως ο ιός αυτός στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Η για να το πω καλύτερα δεν υπάρχει με τον τρόπο που θέλουν να τον παρουσιάσουν. ΤΟ ότι υπάρχει ένα είδος ιού που μολύνει έναν αριθμό ανθρώπων και ίσως κάποιες φορές επιφέρει το θάνατο δε μου λέει κάτι. Υπάρχουν εκατομμύρια ιοί και χιλιάδες θανατηφόρες ασθένειες. Απλά πιστεύω πως με κάποιο τρόπο στα τέλη της δεκαετίας του 70 έπρεπε να μπει ένας φραγμός σε όλη την ασυδοσία και την απελευθέρωση των ηθών που έπαιρνε ανησυχητικές διαστάσεις και έτσι στην δεκαετία του 80 εμφανίστηκε ξαφνικά το Ειτς με όλο το τεράστιο σύννεφο γύρω του. Και να μιλήσω και πιο απλά; Εγώ δεν έχω κανέναν γνωστό που να πέθανε από Ειτς το ίδιο και οι φίλοι μου. Εν αντιθέσει έχω δεκάδες γνωστούς που φύγαν από καρκίνο. Συνεπώς; για ποιο μέγεθος μιλάμε; για ποια εξάπλωση; μήπως όλο αυτό είναι κάτι που έχει δημιουργηθεί υπό τις συνθήκες που προανέφερα και απλά συνεχίζεται και διογκώνεται καθώς έχει υπερκέρδος για πλείστες εταιρίες; (πχ durex) και επιπλέον αποτελεί ένα πάτημα για συντηρητικές απόψεις και νοοτροπίες που δε θέλουν τον ευτελισμό των "ηθών" και των αξιών; κάτι σαν τον "μουκο" ας πούμε για να τρώμε το φαγητό μας;

Magnificus είπε...

Tις απόψεις αυτές τις έχω ξανα ακούσει.
Οφείλω να πώ πως υπάρχουν δύο πελυρές, η επιστημονική πλευρα και οι αρνητές του ιου. Άνθρωποι που δεν πιστεύουν στην ύπαρξη του με αποτέλεσμα να μην παίρνουν κάποια αγωγη.... Η τύχη τους όμως είναι άγνωστη!

Όταν κόλλησα αρνήθηκα να πάρω φάρμακα, δε δεχόμουν, δεν ασπαζόμουν την άποψη ότι είμαι φορέας, το ίδιο και πολλοί φίλοι μου.

Έφτασα όμως στο σημείο να παρακαλώ τελικά το γιατρό μου να μου τα δώσει όταν έβλεπα ότι το ανοσοποιητικό μου είχε πέσει τόσο χαμηλά που ήμουν μονίμως άρρωστος, Χειμώνα- Καλοκαίρι είχα πυρετό. συνάχι, μυκιτιάσεις, κόντεψα να πάθω δύο φορές πνευμονία , που ένας οροαρνητικός δεν είναι τόσο ευάλωτος.

Το aids εμφανίστηκε όπως λες Ζωζώ μου στην ομοφυλοφιλική κοινότητα αλλά γρήργορα εξαπλώθηκε και σταμάτησε να κάνει διακρίσεις.
Εμφανίστηκε σε μορφή πανδυμίας μάλιστα την εποχή της σεξουαλικής απελευθέρωσης τότε που υπήρχε επίσης και έξαρση σύφιλης, ηπατίτιδας, κονδυλωμάτων, και άλλων πολλών ΣΜΝ, επειδή απλά δεν υπήρχε κανένα μέτρο προστασίας. Γιατί κανείς δεν κάνει λόγο για τα άλλα ΣΜΝ;

Αν ψάξει κάποιος και διαβάσει θα δεί πως ανέκαθεν υπήρχαν κρούσματα aids αλλά ήταν περιορισμένα γιατί δε υπήρχε αυτή η σεξουαίκή ασυδοσία.

Σήμερα μπορεί να μην υπάρχει θεραπεία για την εξάλειψη του ιού αλλά υπάρχουν αγωγές που τον εκμηδενίζουν και έτσι οι φορείς έχουν μία κανονική ζωή.

Οι άνθρωποι πέθαιναν σαν τις μύγες όταν δεν είχαν βγεί αντιρετροϊκά φάρμακα που θα βοηθήσουν τους φορείς. Σήμερα τουλάχιστον η επιστήμη έχει κατφέρει να προσφέρει στους οροθετικούς μία κανονική ζωή κάνοντας τον hiv ένα χρόνιο νόσημα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν μου κάνει μεγάλη εντύπωση φίλη Ζωζώ το ότι δεν πιστεύεις ότι υπάρχει ο ιός. Δεν πιστεύεις γιατί απλά δεν έχεις έρθει στην θέση να φοβηθείς. Όχι μην πεθάνεις από αυτό αλλά ακόμη και να παραμείνεις μονος, παραγκωνισμένος από το υπόλοιπο ανθρώπινο γένος και στιγματισμένος από κάτι που ζει μέσα σου. 'Η μήπως δεν ζει; Είσαι αλήθεια σε θέση να μου πεις ότι στην περίπτωση που θα σου έλεγε ένας γιατρός, ξέρεις έχεις μολυνθεί με τον ιό hiv "Καλα,τι λες,δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα". Θα το διακινδύνευες; Θα έπαιρνες ένα τέτοιο ρίσκο;

Και ας συνεχίσουμε την θεωρία σου. Ότι δεν υπάρχει στο άμεσο περιβάλλον σου είναι το πραγματικό; Δηλαδή αν δεν είχε πεθάνει κάποιος από καρκίνο στο περιβάλλον σου, θα αγνοούσες και την ύπαρξη του καρκίνου; Απειλή είναι κάτι μόνο που αγγίζει τα όρια του προσωπικού μας χώρου και μόνο; Καταρχήν για να βάλουμε κάτι στην θέση του. Δεν πεθαίνεις από hiv, πεθαίνεις από ένα σωρό αλλά άσχετα πράγματα που μπορεί να κινδυνεύεις και εσύ φίλη Ζωζώ. Κρύωμα. Πνευμονία. Καρκίνος. Ο κόσμος αυτή την στιγμή στην Αφρική που πεθαίνει δεν πεθαίνει γιατί δεν υπάρχει ιός. Πεθαίνει γιατί δεν υπάρχουν φάρμακα. Αλλά και πάλι, στην Αφρική δεν έχουμε πρόβλημα. Δεν έχουμε πάει στην Αφρική να δούμε ότι όντως κάποιος πέθανε από aids. Σωστά;

Είμαι φορέας του ίου hiv. Εσύ πιθανώς να είσαι φορέας του ιού hpv και κατ'επεκταση των κονδυλωμάτων, των πιο συχνό-εμφανιζομενων σεξουαλικως μεταδιδομένων νοσημάτων. Κάτι που μπορεί να μην το ξέρεις καν. Δεν λέω ότι ισχύει, ένα παράδειγμα φέρω. Αλλά αν είναι γεγονός ότι τα ΣΜΝ υπάρχουν και ότι απο αυτα προφυλάσσεσαι φορώντας το προφυλακτικό, που υποθέτω ότι φόρας, γιατί να μην είναι και ο ιός ΗΙV; Γιατί δεν σε έχει επηρεάσει στο άμεσο περιβάλλον σου; Και αληθεια,αν σε επηρέαζε ή αν επηρέαζε κάποιον στο περιβάλλον σου, πιστεύεις ότι θα σου το έλεγε; Με χαρά και περηφάνια θα σου το ανακοίνωνε; Λάθος.

Όταν έμαθα ότι είχα τον ιό αμέσως έβαλα τον εαυτό μου να σκεφτεί τι είχα κάνει λάθος. Και πότε δεν πρόσεχα. Είσαι εσύ φίλη Ζωζώ σίγουρη 100%; Δεν έχεις κάνει πότε και τίποτε; Έπεσες παρθένα από τα δέντρα και ήρθες να μας φωτίσεις με την σοφία σου για τα σεμεν και το γλυκό κουταλιού κυδώνι; Και εντάξει εσύ; Είσαι υπεράνω πάσης υποψίας (?), ο Αγησίλαος; και ο κάθε Αγησίλαος στη ζωή σου; Μπορείς να ορκιστείς για όλα τα άτομα στην ζωή σου;

ZwZw είπε...

Όταν μίλησα για "γνωστούς" μου είχα μια περισσότερο γενικευμένη έννοια. Εδώ στην επαρχία αν κάποιος είναι άρρωστος καλώς η κακώς μαθαίνεται ακούγεται. όλο και κάποιος κάτι γνωρίζει και δεν χρειάζεται όπως λες να το διατυμπανίζει ο ίδιος. Κάνεις άλλωστε δεν διατυμπανίζει οποιουδήποτε είδους ασθένεια έχει πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μεταδιδόμενη ασθένεια! Επαναλαμβάνω λοιπόν μέχρι βαθμού σχάσεως, πως δεν αμφισβητώ την ύπαρξη του ιού και το πόσο σοβαρός και θανατηφόρος είναι. Αμφισβητώ το μέγεθος της δημοσιότητας και της επικινδυνότητας που της έχει δοθεί και εξήγησα τους λόγους. Και σε ότι αφορά αυτό που είπες για άμεσο περιβάλλον, ναι θεωρώ πως ότι συμβαίνει και στο ποσοστό που συμβαίνει στο γύρω περιβάλλον μας είναι και αυτό που ισχύει στην κοινωνία σε αντίστοιχα ποσοστά. Ξέρω πολλούς που είχαν καρκίνο, πολλούς που είχαν κονδυλώματα, πολλούς που κάναν χρήση ναρκωτικών ουσιών, αρκετούς ομοφυλόφιλους άλλους τόσους κλέφτες και ούτω καθεξής (δεν τους βάζω μαζί σαν όμοια απλά είναι θέματα που ο κόσμος τα κρύβει θεωρώντας τα taboo)στοιχεία που για πολλούς αποτελούν taboo τα οποία όμως και ειδικά σε μια επαρχιακή κοινωνία δεν κρύβονται σχεδόν ποτέ. Ε λοιπόν σε αυτό το περιβάλλον δεν είδα και δεν άκουσα ποτέ για κάποιον που να έχει AIDS. Συνεπώς; όχι ότι δεν υπάρχει αλλά το ποσοστό ύπαρξης μιας τέτοιας περίπτωσης είναι ελάχιστο.
και τέλος τι σχέση είχαν τα κυδώνια και τα σεμέν με την άποψη μου περι aids δεν κατάλαβα!!!

Magnificus είπε...

Να σαι σίγουρος πως ειδικότερα σε μία κλειστή κοινωνία όπως λες δεν πρόκειται να ακούσεις και να μάθεις ποτέ κάτι τόσο σοβαρό μόνο και μόνο για να μην υπάρξει ο κοινωνικός αποκλεισμός ως άμεσο επακόλουθο!
Για να δεις και να καταλάβεις την έκταση αυτού του προβλήματος μπορείς να πας, να εξεταστείς σε ένα δημόσιο νοσοκομείο και να μιλήσεις με γιατρούς.
Μπορέις επίσης να επισκευτείς την ιστοσελίδα του ΚΕΕΛΠΝΟ, και να δεις από μόνος σου τα νέα κρούσματα πως έχουν αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. www.keel.org.gr
Δε ξέρω τι γίνεται στον κοινωνικό περίγυρω κανενός, το μόνο που ξ΄ρω είναι πως αγνοούμε κάτι τόσο σοβαρό!

Desperate Husbear είπε...

Η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα στα λεγόμενα και των δυο.Όντως στην επαρχία δεν γίνεται γνωστό αν κάποιος έχει κάτι, πλην εξαιρέσεων. Αν όμως βρεθείς σε μια πόλη τεσσάρων εκατομμυρίων,τότε θα δεις το πρόβλημα στις κανονικές του διαστάσεις. Δεν είναι περίεργο αυτό που λέει η Ζωζώ επειδή η προσωπική της ζωή δεν έχει επηρεαστεί απο κάτι τόσο σοβαρό - απ' όσο ξέρω τουλάχιστον.
Απο την άλλη, εσύ Magnificus είσαι πάρα πού σκληρός με κάποιους που - όπως ο ίδιος παραδέχτηκες - βρίσκονται στη θέση που ήσουν και εσύ ο ίδιος πριν προσβληθείς. Δεν είπες ότι εσύ ήσουν ενημερωμένος απο τα την εφηβεία σου και το γνώριζες το θέμα τόσο καλά μιας και πέθαιναν τόσα εκατομμύρια κόσμου στην Αφρική. Στην άγνοια ζουσες και εσύ μιας και το να αρχίσει κανείς να ψάχνει και να ρωτάει για τον hiv δεν είναι κάτι που το κάνει κανείς αν δεν το βρει μπροστά του. Άσε λοιπόν τις κρίσεις και τις επικρίσεις.
Με την άποψη της Ζωζώς δεν συμφωνώ, αν δηλαδή υπάρχει η όχι το AIDS. Yπάρχει δυστυχώς.

Magnificus είπε...

Aγαπητέ μου σίγουρα δεν ήμουν ενημερωμένος και να μαι τώρα!

Δεν επικρίνω κανέναν όπως και οι οροαρνητικοί δεν θα έπρεπε να επικρίνουν κανέναν φορέα!

Ξέρεις πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η ηλικία αλλα και η συνείδηση του καθενός!

Το ίδιο έπρεπε να κάνω και εγώ πριν δύο χρόνια το ίδιο και εσείς, να ενημερωθείτε!
Η ενημέρωση είναι το μόνο όπλο που έχει ο καθένας μας για να προστατέψει τον εαυτό του αλλά και να μην είναι ρατσιστής!

Με τα τωρινά δεδομένα αν αύριο έρθει ο σύντροφός σας και σας πεί πως είναι φορέας το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τον παρατήσετε σύξυλο και θα τρέμετε από το φόβο μήπως έχετε μολυνθεί και εσείς!

Φίλε μου οι εποχές αλλάζουν πολύ γρήγορα, λιγότεροι φορείς υπήρχαν όταν κόλλησα εγώ και τώρα είναι κάτι χιλιάδες στη χώρα μας.

Άρα η ανάγκη για ενημέρωση και συχνές εξετάσεις είναι πιο μεγάλη! Ξέχασα όμως! Εσάς δεν σας αφορά, καθότι δεν σας έχει χτυπήσει τη πόρτα!

Ξέρεις Ouficci το ότι εγώ έπεσα στο γκρεμό και δεν ενημερωνόμουν δεν σημαίνει πως όλοι πρέπει να κάνουν το ίδιο, διαφορετικά "εδώ που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα έρθεις!". Είναι πολύ σοφή αυτή η παροιμία!

Desperate Husbear είπε...

Οκ, απλά δεν χρειαζεται να είσαι τόσο τσουχτός για να καταλάβουμε ότι πρέπει να ενημερωθούμε. Στο έχω πει και απο κοντά. Δεν είμαστε νήπια. Αυτά!

Magnificus είπε...

Μμμμμ, μην παίρνεις και όρκο όσο αναφορά τα νήπια!
Σου χω πεί άλλωστε πως δεν μιλάω ειδικά αλλά γενικά με ότι βλέπω και ότι εισπράττω από τους ανθρώπους που με περιβάλλουν!
Με τους ανθρώπους φίλε αν δεν είσαι τσουχτός δεν παίρνουν από λόγια όπως θα έχεις παρατηρήσει και εσύ!

tasos είπε...

Γειά σας κι από μένα! Μόλις ανακάλυψα αυτό το ιστολόγιο και είπα να κάνω μια στάση.
Είμαι κι εγώ οροθετικός. Παίρνω θεραπεία εδώ και 6 μήνες και είμαι μια χαρά.
Θέλω να απαντήσω στην ΖwΖw.
Το 1996 ένας φίλος μου ζούσε στην επαρχία.
Δεν ξέρω πόσο καιρο ήταν οροθετικός.
Ομως πίστεψε τους αρνητές και ότι μπορούσε να ζήσει χωρις φάρμακα. Τότε ήταν κυρίως το ΑΖΤ.
Λοιπόν ο φίλος μου τα έκοψε και αρνιόταν επίμονα να τα ξαναπάρει λέγοντας ότι όλα είναι ένα μεγάλο φιάσκο.
Του έκαναν την τέλεια πλύση εγκεφάλου.
Επαθε πνευμονολοίμωξη και τον πήγαν στην πρώτη κλινική του ΙΚΑ.
Εξακολουθούσε να πιστεύει ότι δεν υπάρχει hiv και αρνιώταν επίμονα τα χάπια.
Αδυνάτιζε επικύνδυνα μερα με την μέρα.
Η τελευταία φορά που τον είδα ζύγιζε 23 kg.
Πέθανε τον Ιούλιο του 1996 απο πλήρη aids.
Πριν 9 μήνες μολύνθηκα εγώ. Επαθα μια πανίσχυρη πρωτολοίμωξη.
Οταν έφτασα στην μελ που είμαι σχεδόν κατέρευσα μπρωστά στην γιατρίνα μου.
Τα cd4 μου έφτασαν τα 221. Μου άρχισε θεραπεία και συνήλθα.
Και πες μου πως να πιστέψω εγώ τους αρνητές;

Φιλιά σε όλους και ψηλά το κεφάλι παιδιά

tasos είπε...

Γεια σας!!
Επιτέλους αισθάνομαι υπερήφανος που είμαι Ελληνας.
Το aids που εδώ και 25 χρόνια περίπου έχει σκοτώσει πάνω από 30.000.000 ανθρώπους, ήρθε επιτέλους το τέλος του.
Και μάλιστα το τέλος του ήρθε εδώ στην Ελλάδα.
Τελικά όλοι οι γιατροί και ερευνητές βγήκαν άχρηστοι, και μία λαμπρή δημοσιογράφος έδωσε τέλος σε αυτήν την ασθένεια.
Ολα αποδεικνύονται στο παρακάτω video.
http://video.google.com/videoplay?docid=562940186272474826
Βγάλτε συμπεράσματα.

Magnificus είπε...

Φίλε Τάσσο τι σχέση έχει αυτή η άχρηστη με το θέμα; ποιος τι παίρνει στα σοβαρα;
η γυναίκα είναι δημόσιος κίνδυνος και όπως έχω πει πολλάκις για να μου αποδείξει εμένα προσωπικα τα λεγόμενα της θα θελα ιατρική γνωμάτευση από κρατικό νοσοκομείο ότι δεν λαμβάνει θεραπεία, όπως και επίσης φαντάζομαι πως με τον άνδρα της δεν θα παίρνει προφυλάξεις όταν κάνει έρωτα, θα' θελα λοιπόν να δημοσιοποιήσει την hiv εξέταση του ανδρός της,
Σημασία δεν έχει το τι λέμε αλλά το τι αποδεικνύουμε! Και εγώ μπορώ να π'ω πως είμαι αστροναύτης, έχω οδηγήσει όμως ποτέ διαστημόπλοιο;

Magnificus είπε...

Η γυναίκα είναι κλινικά άρρωστη, όχι στο σώμα αλλά στο μυαλό της! Φαίνεται πως στην Ελλάδα οι δημοσιογράφοι έγιναν ξαφνικά και κορυφαίοι επιστήμονες, με χρόνιες έρευνες, με παραδείγμτα και πολλα πολλα άλλα!
Απορώ απλά γιατί την αφήνουν ελεύθερη!

tasos είπε...

χα χα μ'έκανες και γέλασα! Ποιος να την μαζέψει την τρελή; Μανάρι μου ξέρεις τι πλάτες έχει αυτή από πίσω της; Αστα.
Ο τρόπος που μίλησα εύχομαι να κατάλαβες ότι ήταν άκρως κοροϊδευτικός.
Φιλάκια !!!!